Selasa, 2 Ogos 2011

PENGURUSAN ALAM PEMBELAJARAN?

Tengah hari esok jam 1  merupakan waktu yang paling aku tunggu,,,,hahaah
sebab ape?
Sebabnya,,, aku and the geng akan membentangkan mengenai [ PENGURUSAN ALAM PEMBELAJARAN ].
Untuk pengetahuan : Aku ambil short sem dalam cuti 4 bulan nie iaitu subjek Pengurusan Pembelajaran dan English Communication II

Berbalik kepada isu tadi...
Tajuk ini mengenai persediaan ke alam persekolahan serta kajian kes yang perlu dibuat bagi sesuatu kes.
So, esok aku akan bentangkan mengenai kajian di sekolah, contoh-contoh yang telah dilaksanakan oleh Dr. Seman Salleh dari Jabatan Pengajian Melayu, Mohd Jaflus Bahari dari Maktab Perguruan Islam dan lain-lain.

Entah la esok camna gamaknya, maklumat yang aku dapat pun tak cukup lagi,,,hu3

nie print skirn powerpoint untuk esok,,,hu3 ( Saje-je )


Hope esok berjalan lancar,,,hu3,,



*mood : Nak balik kampung,,,,hu3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails