Khamis, 28 Jun 2012

MENUNGGU KEREDHAAN

Sudah bernafas selama 23 tahun.....
Masih mencari cinta yang serasi....
Dalam rentak biase...
Aku mahu dicintai dan dikasih pada yang sudi...
Semoga Allah merestui cinta yang bakal halal ini....
Amin...

Khamis, 14 Jun 2012

SMKTPR : 4 TAHUN BERLALU

Tempat aku belajar dulu waktu zaman persekolahan betul-betul meninggalkan banyak kenangan. Sudah banyak perubahan yang dapat dilihat terutamanya pada infrastruktur sekolah yang semakin selesa.

~Banyak yang aku nak coretkan sepanjang aku balik cuti seminggu kat kampung ni, tapi cerita sekolah ni yang betul2 menarik perhatian aku~
Pagi tadi aku telah ke sekolah dengan kawan baik aku. Kebetulan dia pun sedang bercuti. Seringkas yang boleh aku ceritakan apa yang berlaku tadi. (^__^)


  1. Budak2 yang aku kenal dulu, sekarang yang masih belajar adalah yang terakhir di tingkatan 6 Rendah dan 6 Atas.
  2. Hantar buku ArtMalaysia dan SeniDiri untuk cikgu Nik Saodah, Cikgu Pendidikan Seni. Yang ni nanti aku ceritakan kisahnya.
  3. Jumpa Ustaz Syed. Ustaz yang paling paling aku sayang...ahahha. Beliau sangat baik. Tadi ustaz belanja minum..keh3 ( Ustaz suruh buat Kem untuk pelajar2 asrama )
  4. Jumpa Mama Norliza, cikgu Bahasa Melayu yang banyak tolong aku untuk subjek berkenaan. Beliau dan Cikgu Ghazali ( Cikgu Sejarah ) yang mengajar DAN membuatkan aku betul2 boleh berpuisi dan menghasilkan puisi serta berpidato. (Pidato aku dah simpan dalam lipatan kenangan)
  5. Jumpa cikgu2 tingkatan 6, berbual2 dan soalan cepu emas adalah "BILA NAK KAWIN...?".
  6. Jumpa Kaunselor, Mama Fudziah dan Ummi Azni. Menariknya, mereka suruh buat program untuk pelajar tingkatan 6. (peluang tu...hohohoh)
Gambar  kat bawah ni adalah tapak perhimpunan. Semakin selesa nampaknya...untong la budak2 panglima raja..hahaah... Parking motor tu dulunya gelanggang petanque. Tahun 2005, sekolah aku Johan Negeri, Tahun 2006 dapat tempat Ketiga Negeri...TAPI kemenangan ini, Pengetua TAK PANDANG pun...uhhuhuhu. Yang penting dapat STPM terbaik seluruh Negeri Kelantan, Kokurikulum ABAIKAN....hohoh




p/s : itu sahaja dahulu coretan....akan bersambung

Jumaat, 1 Jun 2012

Terdapat ralat dalam alat ini
Related Posts with Thumbnails