Rabu, 3 Ogos 2011

Kawe Sayang Umi dan Abah Kawe,,,hi3

Cerita Abah kawe (saya)...



Abah kawe ni garang sikit tapi dalam hati ada taman,,,hu3,, ( jangan marah yeer abah )
Orangnya rendah sikit dari kawe,, Sangat kuat dan jarang sekali dapat lihat abah demam. Kalau dalam setahun tu belum tentu dia akan demam atau sakit. Syukur Alhamdulillah, semoga Allah sentiasa memberikan Abah kesihatan yang baik.

Abah sangat-sangat rajin, kalau kat umah, malam je la dapat tengok dia relax bersahaja. tu pun kalau dia tak buat report kerja dia,,,hu3. Abah kerja dengan syarikat Ghazali Sdn Bhd. Sebuah syarikat yang berkaitan dengan Telekom Malaysia tetapi Abah bukan pekerja telekom. Macam Sub kontraktor la,,,

Kadang-kala teringat kecil-kecil dulu, selalu kena pukul kat Abah sebab tak dengar kata,,hi3 (malu aihhh )
Tetapi pukulan Abah itulah menyebabkan kawe telah berjaya "separuh". Kenapa "separuh"? Sebab kawe tak bergaji lagi, masih seorang mahasiswa,,,,hu3

Kadang-kala, tengok muka Abah nie seronok tau, tu belum lagi dengar suara dia,,,
Abah baik sangat-sangat, minta sikit terus bagi tetapi yang mahal-mahal tu kawe tak minta la,,,hu3. Kami bukan keluarga berada... ( Sekurang-kurangnya kawe sedar diri, kasih seorang Abah,,hi4 )

1 ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini
Related Posts with Thumbnails