Rabu, 24 Ogos 2011

Kad Raya untuk Sahabat

Raya hanya setahun sekali,,,,,betul.
Kemeriahannya pasti berbeza dengan ceritanya yang berbeza. Sedar atau tidak, kita sudah ke penghujung Ramadhan.Sekejap saja suasana Ramadhan berlalu. Tahun ini begitu banyak berbeza perasaan ambo dalam menempuhi bulan yang mulia. Terasa perbezaannya.
Mengapa? Hanya Allah saja yang tahu...

Kad Raya untuk Sahabat,,
Tidak pernah rasa keinginan untuk menghantar kad raya kepada sahabat2 sebelum ini. Entah la,, ambo lihat perkara itu sebagai perkara yang biasa-biasa saja,,,,Tetapi sejak ambo mengenali Cik Zura, Memy Zul, M Amirul Osman ( blog ), Amir Batrisya ( blog ) dan azlee. Pertemuan dengan mereka menceritakan banyak kisah yang secara langsung membuka minda ambo mengenai kehidupan, persahabatan, perhubungan, percakapan, hormat dan adab kemanusiaan,, mengapa? kerana ambo seorang yang biasa-biasa sahaja yang jarang untuk mengetahui dan memahami perkara yang ambo tidak suka ambil tahu. Atas sebab perkara itu, ambo merasekan sahabat ambo ini perlu diberi penghargaan walau xseberapa nilainya...(^__^)

Terima Kasih,,
Belajar untuk berterima kasih sangat seronok sebenarnya. Ianya membuatkan satu pengiktirafan yang tinggi nilainya dari manusia kepada manusia lain, tidak kiralah pekerjaan yang dibuat itu atau pertolongan yang diterima itu besar ataupun tidak,,,, so, Terima kasih Sahabat dan KAd raya untuk sahabat akan dihantar secepat yang mungkin,,,!!!ahahah



*p/s : Sahabat-sahabat lain juga tidak dilupakan, kenapa ambo mention name mereka-mereka ini? Sebab ade kisah bermakna buat ambo, Jangan risau, sahabat2 lain juga ambo takkan pernah lupa,,,,tak akan,,,!! (^__^)


4 ulasan:

  1. yup,,,,, mcm2 kisah y bolh dkongsi,, smuanya kerana ia dtg skali seumur hidup kite,,,hu3

    BalasPadam
  2. sALAM.... Selamat menyambut hari raya....

    ada entri saya wat khas tuk saudara as my follower yg ke-333...=)
    Thanks =) http://pzulaiqazulkifli.blogspot.com/2011/08/follower-ku-yang-ke-333-telah-ditemui.html

    BalasPadam
  3. terima kasih Zulaiqha, xsangka sebegitu,,,,hihihihi

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini
Related Posts with Thumbnails