Jumaat, 3 Ogos 2012

It's Hiding...!!

Tadi cuci kolam ikan kaloi.... buang air yang dh berlumut hijau...hohoh...
Di pendekkan cerita, abah aku mesin rumput kat belakang rumah... dan alkisahnya....
terjumpa nehh haa..... xsangka....ahahaha



elok2 je duk kat bawah pokok tebu....hihihi

kiut muit plak aku tgok...ahah

comel kan....? hahaha... ape daa ngan aku nehhh..

Alkisahnya, mak aku tanam tembikai neh..tapi pokoknya mati sebab ade ulat dalam rongga akar... tapi mak aku xbuang juz biarkan je dalam bekas berisi tanah tu... dah lebih 1bulan kot mak aku xtgok pokok neh sbb ngat dah mati kan... so, pg td abah aku mesin rumput sebab dah paras betis dah..xpepasal ade yang bersarang... nasib baek xkena mata mesin rumput...hahaha.... rezeki bulan ramadhan.... (^__^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails