Jumaat, 3 Ogos 2012

DEBARAN KE FINAL

Malam ni aku tidak ke Masjid untuk Solat Terawih semata-mata ingin melihat perlawanan Badminton separuh akhir antara Dato' Lee Chong Wei  VS Chen Long dari China... llive kat TV1



Sebetulnya aku nehh jarang tengok acara sukan secara serius kecuali kalau perlawanan Bola Sepak pujaan ku The Red Warrior....hihih... Ok berbalik pada cerita tadi, aku terlalu teruja dan feeling terlalu berdebar-debar kot...macam aku plak yang dalam gelanggang..ahahha..

Memang puas hati sebab malam sebelumnya aku tgok DLCW vs pemain dari India...(lupa nama...hihi). Menang jugak.. yang nie pun menang jgak dengan keputusan 21-13, 21-14......


Tahniah Dato' Lee Chong Wei....
kerana dapat ke Final... Harapnya Emas dalam genggaman.... rasanya DLCW akan
 bertemu Lin Dan (Pemain China)...fuhhhh.....ahhaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails