Rabu, 14 Januari 2015

MURTAD..?

Agak lama aku tak membaca novel keluaran FIXI, banyak perkara-perkara remeh yang membuatkan aku terlepas pada perkara-perkara yang biasa aku buat. Rugi kan?..hohoh

novel MURTAD ni baru semalam aku beli, hasil tulisan Hasrul Rizwan. plot awalnya yang sangat menarik membuatkan aku ingin meneruskan pembacaan semalam tapi jam dah menunjukkan 2 pagi.. aku terpaksa berhenti sebab dah mengantuk...heeh

Ade jga koleksi lain yang aku dah beli, novel AWAN tulisan Syafiq Aizat tu yang banyak menarik perhatian aku, 2 kali aku baca...nak tau kisahnya? hangpa kena beli la...kih4...yang lain aku sekali baca ja... dalam pada masa yang sama, aku duk cari koleksi2 yang aku dah beli tapi lupa letak kat mana.....

Apa yang menarik dengan novel-novel keluaran FIXI ni ialah bahasanya untuk orang-orang muda seperti aku...ahaha... xperlu nak remeh-remeh pasal tatabahasa, sekali baca tu orang dah faham....ahahha..

Ok...nak teruskan pembacaan kisah si Adam dan kembarnya di Akhil.....dalam MURTAD....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini
Related Posts with Thumbnails