Ahad, 25 Januari 2015

APA NAK BUAT..?


Gambar tiada kaitan dengan entri..hahaha

Pergghhh...hari ni dah menghampiri penghujung januari dah... Aku betul2 bercuti kat kg nehh... xde buat ape2 yang penting pun...haha...2 3 hari lepas dapat mesej dari UPSI, mohon update borang SPP...Aku cek balik, mmg aku ade masalah mase isi borang tu... memandangkan aku ambil STPM 2 kali, jadinya aku isi dua2,,,tp aku lupa plak nak isi gred y STPM pertama tu... last2,,,aku update balik...y kedua aku p letak yang pertama...
Harap xsangkut lagi la lepas ni...

Tu satu hal, hal lain pulak... kerja yang ditangguh ni... mmg sejak zaman skolah lg aku mcm ni...terbawak2 sampai kesudah... teruk betul... Ntah la ape nk jadi.. Pening la apa nak buat dulu....ahahaha..mengada la siakk...

Dalam pada masa y sama, aku tolong abah aku gaul simen sejak 2 hari lepas, baiki bilik mandi yang rosak mase kena banjir baru2 ni... kebas gak tangan sebab lama dah xbuat kerja2 buruh ni.... Mase tu feeling muscle naik...kah kah kah... poyo la kan...

Sebut pasal muscle ni... nk buat transformasi la pada tubuh ni..... 6 bulan proses ni harap2 menjadi la ye...hahahaha

Celoteh 0 je ni..sekian...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini
Related Posts with Thumbnails