Rabu, 7 Disember 2011

TAKE TIME...

Hujung-hujung sem nie rasa stress sangat-sangat...!!
Tak tahan dah akal nie,, adakah masih mampu bertahan. Asignment seperti menyerbu dan menerkam aku,,
Arghhh...

Kalau semua asignment boleh bercakap, mesti dikatanya,,, WOI,,!! CEPAT SIAPKAN AKU...
alamak,,,,takooottt....
Tu la kan,, wat sikit-sikit tapi tak tumpu, tengok la ape jadi skrang nie,,,,sabar je la,,,

------------------------------

Kepada Sahabat2 Seketariat Karnival Keusahawanan, saya mohon maaf sebab tidak mampu lagi untuk beri komitmen sebagai PP Aktiviti, saya terlalu sayangkan asignment saya berbanding Karnival Keusahawanan. (Dulu dah mohon tarik diri daripada sertainya tapi tidak dipersetujui kawan2 seangkatan, sekarang saya merana seorang diri, dah la memang jenis tak pandai nak bahagi masa pastu sebok plak nak join aktiviti segala bagai,,, SEKARANG? Amekaw,,, padan muka,,,!!)



Dalam nada biasa saya berharap ada yang faham bahawan asignment pendidikan seni bukan seperti membuat esei, yang boleh lepak dengan kawan-kawan dan bincang. ( lebih-lebih plak aku nie... ye la,, kalau tak bagi tau nanti salah faham pulak ).

Saya mempunyai 4 Studio yang masih belum selesai. Setakat ini saya telah buat separuh-separuh. Dalam tempoh 2 minggu ini saya perlu settle kerja saya. Katalah apa yang nak kata, janji asignment saya siap....


k.. tu je,,, bubye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini
Related Posts with Thumbnails