Sabtu, 24 Disember 2011

RECALL THE TIME #1

Hari terakhir untuk kuliah sem 3...
Setahun setengah sudah aku berada di Universiti PEndidikan Sultan Idris. Kisah2 yang bermacam telah pun disimpan elok dalam memori. Malam nie entry ape ntah aku nak isi...hahaha

Malam nie aku nak recall back my memory.. its all about who behind me when i feel i down....
Mungkin korang pom same kan,,? Setiap kekuatan kita mempunyai tahapnya yang berbeza. Dan pada masa yang sama kita juga akan merasakan tidak mampu untuk bertahan. Tapi percayalah, mereka-mereka inilah (sahabat2 anda) yang sentiasa dekat dengan anda tatkala ibubapa tiada didepan mata.

HAIZAL YAHAYA
siapa dia? Dia merupakan senior aku. Baru je grad mase bulan 7 baru2 ni. aku kenal dia mase tu dia dah sem 7 dan aku sem 1....jauhkan,,,. Dia banyak membantu aku dalam banyak perkara. Sorang yg baik dan sentiasa beri aku nasihat dan semangat. Apa yang seronoknya, Abg Hezal ni adalah yang mula2 skali mencetus konflik antara aku dgn pensyarah aku ( lagipun pensyarah aku tu memang perangai teruk dan ngada2kan,,,haahah ). Tapi sedar atau tidak, Abg Hezal jugalah membuatkan aku berterima kasih banyak2 kepada dia, kerana dia membuatkan aku perlu hadapi banyak perkara yang adakalanya tidak mampu untuk dijangka.. (^__^) Terima Kasih Daun Keladi...

*gambar masa Kem di Lubuk Kawah




*bersambung...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails