Sabtu, 13 November 2010

Jom jalan-jalan..

Petang td p jalan-jalan ke Kota Bharu.
Temankan adik yang dah boring dok kt umah,, al-maklum lah yer,, banjir baru surut, kereta pom baru dapat dibasuh dan dibawa keluar dari garaj,,,hu3,,,

Dalam masa 4 jam, kiteorg p KB Mall,, singgah kt sana kejap, tengok-tengok orang je,,,hu3
ramai betul kt KB Mall td, al-maklum lah,,hari nie hari sabtu hari cuti,, so,,ramai gak kt sana.
Dalam setengah jam, kiteorg jalan2 dlm KB Mall, pastu dah xtau nk wak per, shoot gambar sikit,,haah

Dalam perjalanan tu sempat shoot gambar sekitar bandar,,hu3,, pembangunan jalan atas di laluan TESCO ke KB Mall yang bersambung dengan Jambatan Sultan Yahya Petra



tapak ini tengah-tengah jalan antara KBMall - TESCO KB

Bersebelahan KB Mall

macam biasa la,,bila p KB Mall, kiteorg akn singgah kt Cool Blog,,mmg best,,hu4 makan nga agar-agar bulat ( black pearl )



sabar menunggu,,hi3


Sempat p Parkway, tgok2 je,,,hahahha

lalalalalalal,,,dh dptkan,,hi3


aku la tu,,,hu3


Lepak kejap kt tempat parking atas KB Mall, jalan2 kan,,hi3.
Kemudian, singgah jap kt Muzium Kraf, waktu ptg cam gini dah tutup la kedai kraf kan,,hu3, tp sempat la shoot ckit utk adik aku tu,,hu3



Bangunan Kraf kt blkg nie dh sedikit rosak, xdpt masuk.
Tapi nmpk cm dlm penambahbaikan tu.

Tengah-tengah Muzium Kraf

antara kedai kraf


Tengok-tengok kejap, pastu kiteorg balik ke Pasir Mas. Lagipun, dah nk maghrib time nie,
tp mase dalam perjalanan pulang, sempat lagi shoot gmbar kt tengah-tengah
Jambatan Tendong,,hi3,, mase nie trafik tak sibuk, jalan lengang.
tapi kejap je..hu4


huhuhuuuh,,nothing to tell,,kih3

Jambatan Tendong, Kota Bharu.

Pemandangan di tengah-tengah Jambatan

Ok. tu je utk petang nie,,,sekian,,,hi3


6 ulasan:

  1. klantan da maju..
    jauh beza mase aQ blaja kt sane dlu,
    lot of memory..ngeee..
    err,,berdenrakksss dgn adix jer kerh...huhu

    BalasPadam
  2. klantan mmg maju,,,hahaa
    ngan adik je la,,,ahahah

    BalasPadam
  3. hurm, ble la demo nk bawak ambe jln2 pusing Klate..
    hurm~

    BalasPadam
  4. hahahah,,anytime ( time cuti la.,,,keh3 )

    BalasPadam
  5. wah..bestnyer! byk tmpt menarik..hehe..jd kite x perlu pergi ke luar negara..segala-galanya ad di Malaysia! YEAH! (^,^)Majulah pelancongan Malaysia!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini
Related Posts with Thumbnails