Isnin, 16 Julai 2012

MIMPI ULAR

Sudah hampir seminggu aku stay kat rumah kakak aku di Tampoi. Lagipun sekarang cuti sem.. lepas raya bru bukak semester baru....

Semalam aku tidur di ruang tamu.. agak lena jugak sebab tidur pun dah pukul 3 pagi.... sejak2 akhir ni jadi insomnia plak.... hahaha...


Nak dipendekkan cerita, tidur aku semalam diiringi mimpi tentang aku berada di satu kawasan yang terlalu penuh dengan ular sehingga aku tak mampu melangkah tetapi aku tetap melangkah juga dalam keadaan lemah semangat. Aku dan Ular adalah satu perkara yang paling paling paling aku tak suka.. Terlalu trauma untuk menghadapinya....(serius). Semuanya Ular Tedung dalam pelbagai saiz....

Dan aku tersedar apabila terdengar anak sedara aku menangis...... sangat lega....fuhhhh...
Dalam meniti waktu sehingga petang.. mimpi itu masih bermain-main difikiran aku... maksud apakah tentang mimpi berkenaan...


*********************

Aku terjumpa satu blog... dan mungkin ada benarnya... (^__^)


Ustaz Sharhan Bin Shafie

beliau mengatakan bahawa...

" jika kita bermimpi tentang ular...itu menandakan bahawa ada orang yang berniat jahat dengan kita..kejahatan itu berada di sekeliling kita...."

Manakala dalam buku beliau juga, buku yang bertajuk Menangkis Kejahatan Makhluk Halus, mukasurat 18..


turut mengatakan bahawa...

" terdapat beberapa cara untuk kita mengenalpasti kehadiran makhluk (Jin) ...di antaranya adalah dengan bermimpi di patuk ular...berkemungkinan besar itu adalah 1 petanda bahawa sihir telah pun masuk ke dalam jasad...."

so..guys.....jika ada di kalangan you all..bermimpi tentang ular lagi...maka berhati-hati lah....

sebelum tidur...berwuduk lah terlebih dahulu dan amalkan membaca

Al- Fatihah
3 Kul
Ayat Kursi 

Selanjutnya boleh baca di blog zafinabilah....

5 ulasan:

  1. oo.. ingtkan org kate, ad org nak meminang. ahaxs! org tua2 kate camtu.. tp, bese la.. cuma andaian. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ahahhaha... pompuan nk meminang aku ke? ahahhaha...

      Padam
  2. alhamdulillah...perkongsian ilmu ini dipanjangkan.. hati-hati selalu yupp.. :)

    maaf baru sempat menyinggah di sini.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. xda hal.. nice your entri... mase belek2 kat pak cik google cari maksud mimpi tu...hhuuh...

      Padam

Related Posts with Thumbnails