Jumaat, 6 Januari 2012

SETIAP KALI MESTI LEPAS...hurmmm

"takpe la, xde rezeki"

"ala....hurmm,, bia je la.."

"hebatnye dia, tapi akuuuuu... xsetanding dia."

"gilerr mantop ahh mamat tuh,,,,!!  xmampu dowh nk lawan..."

"lantak p la, dah dia mmg hebat.."

----------------------------------------------------------------------------------------



ayat2 sebegini la yang selalu kluar dari mulut aku,, kan kan kan.. korang pernah x? huhuhu. Tipu la kalau tak pernah. So, entri kali ni pasal kemampuan...

yess,,!! K.E.M.A.M.P.U.A.N = KEMAMPUAN

see,,, ?

Memang la kita selalu akan tempuhi situasi-situasi seperti ni, DAN
yang penting kita ade kemampuan, semangat dan fokus matlamat kita.......
Kalah, Salah = benda kecik.

Sekurang-kurangnya ia bagi kite sedar cikit, idup jangan nak blagak, jangan nak hebat sebab ada lagi yang lagi hebat dan semua ni adalah PEMBANGKIT SEMANGAT...

perghhhhh... TERBAEKK ahhh,,,,,,,

For me : DONT GIVE UP, TRY HARD n WHAT EVER U DO, U MUST FOCUS.....


                 ----------------------------------------------------------------------------------------



Manusia yang berjaya akan memperolehi keuntungan daripada kesilapannya, dan mencuba lagi dengan cara yang lain.

Kegagalan bermakna bahawa anda belum berjaya lagi.

Ingatlah bahawa anda boleh gagal dalam apa sahaja dalam hidup asalkan tidak menjadi seorang yang gagal.

Kegagalan bukan bermakna anda tidak mencapai apa-apa.Ia bermakna anda telah mempelajari sesuatu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini
Related Posts with Thumbnails