Isnin, 25 Julai 2011

PESKO #3 : Dah dapat,,,,,


DAPAT BAJU SEKRETARIAT

ok, cun, ensem, smart,,,huhhu,,
hari nie semua dah dapat baju, 
Tiba-tiba, ala,, besar la,,,
ala,, nampak sgt aku kurus,,,kih3
sabo je la,,,,


Memperkenalkan


Muhaimin (Timbalan Pengarah 1), Azli (Pengarah), Matt ( Timbalan Pengarah 2)


Zaii Ariess 
( Penolong Setiausaha )



Mi Own 
( Penolong Pengarah Penerbitan & Informasi )


-------------------------------------------------------------------

Silap Kau, Silap Aku, atau Silap Kita???

Tak semuanya sempurna, betulllll,,,,!!
Masing-masing saling menuding jari dan yang pasti masalah takkan pernah selesai..betul x?
Dalam kekalutan, semuanya mahukan yang terbaik bagi kumpulan masing-masing dan berusaha untuk menyenangkan diri dan kerja.

Hari ini, Lensa tidak memancar dengan baik. serius,,!! celaru, keliru dan entah la,,, 
sikap mahu membuat keputusan sendiri tanpa perbincangan kadang-kala mengundang musibah,,,
kalau pada seorang dua boleh la, nie hampir keseluruhan keluarga tercalit, ape nie,,,hadoii,,,hu3

BERTENANG semua,,,
Tak mengapa, kita selesaikannya bersama-sama,,,
susah ker kalau nak cakap macm tu?
Tidak kira sama ada kita nie orang atasan, pencacai mahupun picisan. Semuanya ada fungsi, kalau x, mcm mana semua nk berkerja kalau semua org jadi org atasan dan semua orang jd org bawahan, betul x adik-adik,,,kih3

Tidak mengapa, yang berlaku jadikan iktibar,
yang sekarang kita berpada-pada,
yang akan datang kita fikir, rancang dan laksana dengan rasional.....


SELAMAT MENEMPUH HARI YANG MENCABAR YER 
KELUARGA SEKRETARIAT PESTA KONVO



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini
Related Posts with Thumbnails