Ahad, 24 Julai 2011

PESKO #2 : Kena Kejar oleh Anjing....!!

      Salam sahabat blogger,, chapter kali nie pasal aku n the geng pegi edar flayers kat sekitar Tanjong Malim di kawasan perumahan penduduk setempat. Majoriti penduduk Tanjong Malim adalah kaum India dan Cina,,so, anjing pom bkeliaran la jawabnyer,,,hu3,,. Kami mula jam 12 malam dan berakhir jam 4 pagi, cuaca pun baru lepas hujan. lembab la sikit suhunyer,,,
   
     Skali kami masuk kawasan perumahan Taman Malim,,perghh,,,anjing ramai siott,,,,ahaa,, bila je Memy ngan Dorayaki keluar, anjing terus menyalak,, diorang ape lagi, terus berlari semula masuk dalam kereta,,,,ahahhaah,,mencabar tol aktiviti nie,,,keh3.

     Lepas edar flayer, kami terus ke kampus untuk gantung bunting dan banner di setiap laluan dalam kampus, sronok main panjat-panjat tiang ni,,,ahhaah.

Sebelum bekerja kita kena makan dulu,,pekena Char Kue Teaw,,hu3



 Yang baju hitam kat depan nie nampak overdose sikit,, sabo je la,,,


Panjat jangan tak panjat,,,,hu3 

Bunting yang belum dipasang,, kena posing dulu,,,haaahah 

Dah nak siap dah,,,,hu3

....bersambung

4 ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini
Related Posts with Thumbnails