Khamis, 28 Julai 2011

It's All About "LUCU"

Kehidupan semakin kompleks,,,
Betul sahabat blogger semua, tidak semua yang kita impikan kita dapat.
Kadangkala, kita minta sedikit tetapi dapat lebih sehingga lebih itu menyusahkan kita sebenarnya, lebih baik tak dapat apa-apa,,,,hahaha,, takde la sampai macm tu kan,,,,,

so, topik pada kali ini tiada lagi PESKO yang ber"chapter" nie,, tetapi it's all about LUCU, why?
it's funny?
But serius,,,,,

Apa yang saya mahukan tidak sama dengan apa yang saya impikan?
Betul ke ayat aku tu,,,ahaha,,,

Malam ni juz MELALAK je,,,BUBBLE,,,BUBBLE,,BUBBLE,,,,,


Aku mula untuk kembali menulis,
sebuah cerita kehidupan,
Dalam kita mencapai impian,
Kita tidak boleh menolak perasaan,
CINTA
suatu ungkapan yang cukup mudah
tetapi sesuatu yang cukup payah
Hadir sebuah permata indah didepan mata
dalam diam permata lama kembali semula,
Semakin kusut,
permata yang lenyap juga muncul semula,
3PERMATA
membuatkan TINTA berhenti renung seketika,,!!
SEMUANYA SILAP PERCATURAN

It's All About LUCU,
tiada PADAH MENCARI PADAH,
PADAH BUKAN SEBARANG PADAH,
PADAH DATANG SEMUANYA INDAH
TETAPI KENA FIKIR-FIKIRKANLAH
SUPAYA DIRI MERASA TAK GUNDAH,,
ahhahhaahahah
padan muka aku,,,!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails