Isnin, 28 Mac 2011

PROGRAM EKSKLUSIF SEKOLAH BITARA

Salam sejahtera kepada semua blogger,,
Perkongsian pada hari ini ialah perjalanan ambo semasa mengikuti Program Eksklusif Sekolah Bitara di SMK Slim, Slim River, Perak pada 25 hingga 27 Mac 2011.


Program ini adalah dibawah Kelab Fasilitator Bitara ( KeFB UPSI ). Program sebegini terlalu banyak manfaat yang berguna kepada bakal guru kerana setiap aktiviti yang dibuat akan memudahkan fasilitator untuk mengajar dan membuat aktiviti di sekolah nanti. Diketuai oleh Pn. Shaiha ( kak Yaya Yong ) iaitu mantan MPP 2009/2010 dan penasihat ialah Cik Najidah.

Lokasi : SMK Slim, Slim River, Perak.
Tarikh : 25-27 Mac 2011

Selama tiga hari berkampung disana, pelbagai aktiviti yag kami buat yang melibatkan pelajar-pelajar tingkatan 1 hingga 3 yang tinggal di asrama. Sangat seronok kerana dapat berkongsi pengalaman dan memberi kenangan kepada kami serta adik-adik di sana.
              Seperti biasa, hari pertama, kami adakan pendaftran dan membuat ice-breaking  bersama-sama melibatkan fasilitator dan adik-adik di sana. Antara aktiviti lain yang kami buat adalah ujian personaliti, peta minda, Solat Qiamullai, Talentime, Explorace, Bersenam dan banyak lagi. Semua ini meninggalkan kenangan kepada kami kerana dapat bergembira dan memberi input berguna kepada adik-adik di SMK Slim.


























"Cikgu, nak emel n autograf"
Autograf ok lagi, tapi emel tu xtahannyer,,,hahahahaha,,, xmintak pun no. tlfon,, hurmmm,,, adik2 zaman skrang,, ape lagi kalau bukan Facebook....hu3


Kenangan Kumpulan 5

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails