Sabtu, 30 Oktober 2010

Piala Malaysia milik Kelantan



Tahniah untuk pasukan Kelantan @ The Red Worriors atas kejayaan memiliki Piala Malaysia.

Ribuan rakyat Kelantan membanjiri Stadium Bukit Jalil berbaloi dengan kehadiran mereka di sana. Warna merah memenuhi ruang stadium yang menunjukkan semangat juang yang tinggi oleh pemain dan penyokong Kelantan.

Selama penubuhan Pasukan Kelantan, ini adalah kali pertama Kejuaraan memihak kepada kelantan. Tahniah untuk pasukan The REd Worriors,,!!





Dari perkarangan Restoran Shahira Tom Yam, ruang tempat duduk dipenuhi oleh penyokong kelantan dan sebilangan kecil penyokong Negeri Sembilan serta penonton bebas,,,hi3

Sorakan Gol,,!!


Daudsu mengalami kecederaan kecil pada bahagian kaki

Pada perlawanan pertama, suasana disini sedikit hambar memandangkan Negeri Sembilan mendahului 1 gol melalui sepakan penalti. Cikgu-cikgu sedikit mengeluh melihat situasi ini,,,hi3. Ambo sebagai penonton pun merasakan tidak senang duduk memandang ambo mengharapkan kemenangan pada malam ini. Bagaimanapun, permainan separuh masa kedua penguasaannya memihak kepada Kelantan dengan ledakan 2 gol daripada Hairudin Omar dan Badrirazzi. Tahniah untuk mereka kerana berbaik dengan baik bersama-sama rakan sepasukan

kepuasan dirasai


Walaupun tidak semeriah Bukit Jalil tapi kejuaraan Kelantan dalam Piala Malaysia adalah satu penghargaan buat rakyat Kelantan di seluruh negera termasuklah di Tanjung Malim, Perak.




senyuman kegembiraan

ok,, boleh balik,,hahaa


gembira Kelantan menang

Kejuaraan kali ini milik Kelantan dan diharapkan ianya akan berterusan sepanjang zaman.

Tahniah sekali lagi untuk THe Red Worriors


*ada cerita menarik ker untuk dikongsi pada sape2 yang pergi melihat perlawanan? atau yang menonton, ape perkongsian anda terhadap kemenangan kelantan dalam Piala Malaysia?

2 ulasan:

  1. maka terupdate lahh blogg kooo,,,
    guava,,,gono klate gomo..
    klate the bess..

    BalasPadam
  2. hahaha,,, kali pertama beb,,, good la red worriors,,,hahahahahaah

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails