Isnin, 19 Julai 2010

Perniagaan Faaza Munira

Salam untuk semua,,post kali nie xde kna mengena dgn seni,,,hi3

Tp ini utk promosi perniagaan kawan aku,,, PERNIAGAAN FAAZA MUNIRA,, usahawan muda nie,,,,hu3

Actually kwn aku nie menjual barang2 bundle seperti :

1. Cadar




2. Langsir




3. Selimut




Ha,,,,agak menarik ye disitu kalau korang sume ni jenis minat bajet2 nie,,,hi3
apepom harap perniagaan kawan aku maju dan lebih produktif di masa hadapan,,,,

by the way,,, lokasi perniagaan kawan aku nie adalah di hadapan janakuasa TNB Lemal, Pasir Mas, Kelantan,, so,,kalau korang nk pegi kelantan atau memang dah di kelantan,, jgn lupe singgah2 kat kedai kawan aku nie,,,okey?ha5

kalau mahu info yang lebih mendalam tentang perniagaan kawan aku nie @ berminat untuk membeli, korang boleh ke pautan blog beliau di http://faazabundle.blogspot.com/



*p/s : aku pom suka meniaga,,,,hie3 tp fokus pada pelajaran dulu,,,hi3


2 ulasan:

  1. wooooo...
    terharu ni wei..

    thanks a lots razuha :)

    razuha bila nk sampai kedai owg?

    BalasPadam
  2. mekasih,,,u my fren,,,same2 membantu,,hi4

    : : by the way, i kt perak loni ::

    tgok la,,9t blik klate i singgah,,,hi3

    moga sukses selalu,,,hu3

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails