Ahad, 2 September 2012

RESPON BLOGGER PERTIKAI KERJAYA GURU

Rasanya kecoh kot dengan seorang blogger yang pertikaikan kerjaya guru. Macam-macam respon yang aku baca dari pelbagai blog dan respon blogger yang lain terhadap Cik/Puan Liyana Adnan neh.... Aku pun menyirapkan baca entri dia nehh... Bukan apa, buat entri tu ikut sedap mulut kadang-kala memang binasa la kan.... Bila baca tuh semacam ade something wrong yg xkena pada beliau...hoho.... selamat membaca

Entri ni dah lama sebenarnya, bertarikh 28 November 2011...

so, aku kongsi la entri beliau dan respon yang agak la boleh diterima...


nehh adelah blog Cik/Puan Liyana tu... aku pun naek heran gak, kenape dia
tak puas hati dengan Cikgu, mungkin dulu dia ade problem ngan cikgu kot... (=

So, link ini adalah respon terhadap entri si Cik/Puan Liyana nehh :

http://cikgucakk.blogspot.com/2012/09/ya-memang-untung-jadi-cikgu-menjawab.html

...baca dan rumuskan pada diri sendiri... (=

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini
Related Posts with Thumbnails