Jumaat, 28 Oktober 2011

PERJALANANMU JAUH .. LUAHAN RASA ..


Sudah hampir ke penghujung sem, suasana belajar aku masih dalam nada biasa. Nak cari mood rajin dah tak jumpa-jumpa dalam hidup aku. Apa nak jadi pun tak tahu la kan.

Kekadang rasa kompleks sangat nak buat kerja padahal bendanya dah tersedia depan mata. Tunggu buat je, heran sangat kan. Korang pun mesti pernah rasakan perasaan nie, perkataan yang selalu menghantui kita sebagai manusia. tahu x ape perkataan tu? of cos la perasaan M.A.L.A.S .. (-__-)

Segalanya sudah berubah dan sangat-sangat berubah, walaupun aku sedang bertahan. Pada aku, aku bukanlah siapa-siapa di mata manusia,  tetapi ramai yang percaya aku tabah, kuat semangat dan yakin. Bagi aku, kekuatan aku tidak seberapa. MALAS tu kuat sangat...haahhaa. Mungkin aku tidak menjelaskan perasaan itu pada wajah aku. mungkin ..

Dulu pernah kecewa, tapi kali ni semacam nak kecewa lagi..
Tambahan pula, sedikit lari dari landasan normal ..
Percaya atau tidak, ianya sedang berlaku .. dan 
Aku sendiri tak percaya aku sedang mengalaminya ..
Normal itu sepertinya tidak mahu mendampingi aku ..
Kenyataan ..


Entah la apa nak jadi ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini
Related Posts with Thumbnails