Khamis, 28 November 2013

ATAU SEBENARNYA AKU YANG BERUBAH?

"..APA MACAM SEKARANG..?"

Banyak yang sudah berubah, kadang malas nak hadapi....kadang biarkan perkara yang tidak diingini berlalu pergi dan aku memerhati..

"..Sedap pulak buah mata meow nehhh...manis sungguh..."


Sambil aku menaip entri ni, mulut mengunyah buah mata meow tadi....
Abah dan umi sedang mengemas dapur, nak deco-deco katanya... Aku? Angkat barang2 jela sambil tengok ape perancangan mereka.

Musim hujan sekarang ni lain macam rasanya. Mungkin perasaan kot, tinggal 1 sem lagi untuk tamat pengajian peringkat Sarjana Muda... hurmmm.... kalau peringkat Sarjana tu insyallah mungkin tahon dopan deng sambung...ahhahah ~angan2~

TINGGAL, MENINGGAL & DITINGGAL


Dah akal semakin matang ni, banyak pulak kerenah manusia sekeliling. Kadang naik bosan jugak. Kawan2 baik dulu pun dah tak baik dah sekarang, kadang orang tak paham kita walau kita cuba paham orang. Mudah merajuk, mudah terasa, mudah sentap, nakkan perhatian, jenis parasit, hidup nak menumpang, kalau ngan kawan payah, ngan awek laju je kan... tu sial namanya.. perkara yang paling aku benci sekali adalah semua barang aku dipinjam dan xreti2 nak beli... klau sekali dua boleh lagi, bila dah berkali2 sampai habis...adoi.... sabar je la. Barang orang buat harta sendiri...

~eh...merapu ape lah aku neh~

Last2 skali, yang mane tinggal aku tu, mungkin aku nk tegur balik tu dah mcm payah. Egonya aku ni.
Ye la, dh orang buat dulu, xkan nak tgok je kan. At least, bgtau la ape yang tak kena, klau terasa, bgtau la, ni tak, tup-tup dah xnk bercakap...mcm sial...

~maaf atas kekasaran dalam bahasa penulisan~

kalau ada yang aku tiba2 tak tegur, mesej xbalas atau ape2 tu, kira halalkan ape yg korang berikan pada aku, aku mohon maaf dari mula kita kenal sehinggalah sekarang. Ada sebab kenapa aku buat begitu, aku doakan moga korang terus sihat sejahtera dan bahagia. amin

MAJU BAWA DIRI


Sekarang bawak diri dengan sebaik mungkin, terus go on... esok lusa nak p daftar syarikat design2 aku nehh... brape ntah nk kena byr...hehe...
nak letak nama ape ntah

-WAMORAdesign
-MADE VISUAL
-WAMORAgraphy
-????

ntah la labu....

AKU PUNYA HALUAN SENDIRI WALAU AKU RINDU KAWAN2 SEPENGAJIAN AKU YANG DULU...ATAU SEBENARNYA AKU YANG BERUBAH? hurmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini
Related Posts with Thumbnails